Продавець Компанія Lu-san розвиває свій бізнес на Prom.ua 6 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
287 відгуків
   
Компанія Lu-san
+380 (93) 599-75-59меблі
+380 (95) 083-79-89сільгосп товари ТІЛЬКИ Viber
Додати відгук

Умови доставки та оплати

Доставка здійснюється тільки по передоплаті.

Способи доставки

  • УкрпоштаТовар надсилаємо Укрпоштою за умови 100% передоплати Вартість доставки сплачує клієнт при отриманні товару
  • СамовивізБезкоштовно
  • Нова ПоштаТовар відправляємо транспортною компанією Нова пошта. Вартість доставки і послугу накладеного платежу сплачує клієнт у відділенні транспортної компанії при отриманні товару.

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • Післяплата з ЧАСТКОВОЮ передоплатою.Даний спосіб оплати застосовується при купівлі меблів, сумок, сільгосптоварів. Клієнт може оплатити товар післяплатою, але з ЧАСТКОВОЮ передоплатою. Суму передоплати уточнюйте у менеджера компанії. Решта суми вноситься при отриманні у відділенні Нової пошти. Передоплату потрібно внести протягом 2-х днів після отримання рахунку, у іншому випадку замовлення відміняється.
  • Післяплата з ЧАСТКОВОЮ передоплатою (100грн за 1шт)Післяплата з ЧАСТКОВОЮ передоплатою 100грн тільки для товарів з групи "ОПТИКА" Бронь на товар можемо тримати не більше 2х днів. У зв'язку з цим потрібно внести передоплату протягом 2-х днів після отримання реквізитів, в іншому разі замовлення відміняється. Залишок суми (післяплата) вноситься при отриманні у відділенні Нової пошти.
  • 100% передоплатаПовна (100%) передоплата за товар
  • Безготівковий розрахунокЄ ПДВ. Для приватних компаній і державних підприємств надається рахунок з банківськими реквізитами.
  • Післяплата

Умови доставки товарів для сільського господарства

Наразі сільгосптовари відправляємо Новою поштою зі складу у Чернівцях на умовах забору вантажу транспортом перевізника з нашого складу. Ця послуга входитиме у вартість доставки Нової пошти та оплачується покупцем при отриманні товару.

 

Особливі умови доставки товарів з групи Оптика

Настійно рекомендуємо - при отриманні обов'язково перевірте товар У ВІДДІЛЕННІ транспортної компанії у присутності їх співробітника.

У разі виявлення: виробничого браку - тут же, не виходячи з відділення транспортної компанії, в телефонному режимі зв'яжіться з нашим менеджером для вирішення даної проблеми.

Якщо виявлено пошкодження товару під час транспортування - вимагайте від співробітника Нової пошти оформлення:

  1. Акту прийому-передачі, як підтвердження факту пошкодження отриманого товару;
  2. Претензію.

ПАМ'ЯТАЙТЕ! Якщо Ви прийняли товар без огляду, а вдома виявили ушкодження, то в цій ситуації, на жаль, ми нічим не зможемо допомогти .

Претензії з дому про наявність шлюбу або пошкодження НЕ приймаються.

 

Особливі умови доставки меблів

Доставка нашої меблів здійснюється тільки Новою поштою.

При оформленні відправлення ми страхуємо товар на повну його вартість. Транспортна компанія сама пакує і обрешечивает виріб, гарантує благополучну його доставку і несе повну відповідальність до моменту Вашого прийому.

Тому, при отриманні обов'язково перевірте товар у відділенні транспортної компанії у присутності їх співробітника.
Зніміть дерев'яну обрешітку і картонну упаковку (навіть якщо вона не пошкоджена!).

У разі виявлення:

  • виробничого браку - тут же, не виходячи з відділення транспортної компанії, в телефонному режимі зв'яжіться з нашим менеджером для вирішення даної проблеми.
  • якщо виявлено пошкодження товару під час транспортування або відправлення було пошкоджено у процесі огляду - вимагайте від співробітника Нової пошти оформлення:
  1. Акту прийому-передачі, як підтвердження факту пошкодження отриманого товару;

  2. Претензію.
    Тільки так ми зможемо компенсувати вартість виробу та витрати на транспортування.
    Доки Ви не поставите свій підпис у квитанції про прийом товару Нова пошта несе за вантаж повну відповідальність.

ПАМ"ЯТАЙТЕ! Якщо Ви прийняли товар без огляду, а вдома виявили пошкодження, то в цій ситуації, на жаль, ми нічим не зможемо допомогти.

Претензії з дому про наявність браку чи ушкодження НЕ приймаються.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner